srijeda, 2. studenoga 2011.

Haljine, haljine, haljine

Daklem, vrijeme je za novi post. :)
Zadnji puta sam vam obecala slikice zadnje vjencanice koju sam radila. Pa, evo je:



Mladenka mi je dosla sa idejom da ima vjencanicu koja to zapravo nije. I od svih ideja, izbrala je jednostavnu ravnu haljinu, rezanu ispod grudi. Sama haljina je napravljena od off white satena i sifona boje slonovace. Mali plast sto visi sa desnog ramena uz pomoc jednog gumbica se pretvara u stolu :)

Tokom proslog mjeseca nastale su i ove dvije krasotice:
prva je mala wiggle haljinica, napravljena od pamucnog materijala.

Radena je u velicini 36
Druga je coctail haljinica, napravljena od strech tafta u predivnoj smaragdno zelenoj boji



Kopca se na ledima, a masnica se zakopca kao mali brosic :) napravljena je takoder u velicini 36. obje krasotice cekaju novi dom :)

Izmedu cijele vratolomije sa poslom, nastala je i jedna pregaca:

Materijal me je tako inspirirao kada sam ga vidjela u trgovini. :) jedva sam cekala doci kuci i poceti je raditi :D

Eto , dosta od mene za veceras :)
Sljedeci puta ce biti nesto vise o pick pointu, poneka nova pregaca i svasta nesto :)
Ako imate kakva razmisljanja, pohvale, kritike, prijedloge... slobodno pisite, uvijek rado procitam vase komentare :D

Love,
Barb

3 komentara:

  1. O Bože! Kako si nadarena, sve su haljine lijepe, ali ta plava o_O, još te pregače! Vršiš li dostavu u susjednu ti državu ako ikad zatreba :)?

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Anleah, puno ti hvala na komplimentima :) Stvarno si me puno razveselila :*
    I da, ako ti sto zatreba, javi, pa se nesto dogovorimo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. bas mi krasna ova pamucna haljina, vratni izrez mi se bas svidja :) i kopcanje i masnica na plavoj :)

    OdgovoriIzbriši