ponedjeljak, 12. rujna 2011.

I'm back, baby!

Dragi moji prijatelji, predugo sam zanemarivala ovaj blog i FB stranicu, i jako mi je zao zbog toga. Ali da pocnemo ispocetka...
Pocetkom srpnja sam se napokon preselila u novi, veliki stan. :D Moram priznati, nakon sto sam cijeli zivot provela u jednom kvartu skoro u strogom centru grada, nisam mislila da ce mi promjena okoline tako lagano proci.
Sada napokon imam spavacu sobu odvojenu od sobe za sivanje (sewing room, ne zvuci li to tako fansy? :))

Naravno da je moja Fleka prvi tjedan odlucila da je soba za sivanje najpogodnija za popodnevni drijemez, puno polupraznih kutija je najidealnije za igru skrivaca koju smo od milja nazvali "Pronadi Fleku u 100 kvadrata" :D
Igra otprilike izgleda ovako:

Ostatak ljeta mi je projurio u izmaglici gomile hlaca, balonera, trakica i poneke vjencanice (slike vjencanice dolaze jako skoro) :)
Na zalost, nisam bas imala previse vremena za sivanjem iz gusta, ali... materijali za nove pregace su nabavljeni (ok, za dio njih je nabavljen XD),nove torbice su iskrojene vec neko vrijeme, a i nekoliko ideja mi je u medjuvremenu palo na pamet. Ali, to cu za sada jos zadrzati kao iznenadenja za sve vijerne prijatelje. :)
U medjuvremenu, dajem vam jedan mali sneaky preview onoga sto cete uskoro moci pronaci na ovom blogu:

Pencil suknja, visokog struka predivne crvene boje sa bijelim tockama. Masnica se moze zavezati od naprijed ili otraga, ovisi o vasem raspolozenju :)
Velicina ove suknje je 36, a izradena je iz pamucnog materijala :)

Eto, za veceras je dosta mojeg piskaranja za ovaj puta. Uskoro se tipkamo ponovo. :)

Love,
Barb

1 komentar:

  1. I ja bih voljela da sam Fleka :)
    Cestitam na preseljenju, i zelim da imate puno prijatnih momenata u novom okruzenju !

    Bravo za tufne, cujem da su ove sezone pravi hit !

    OdgovoriIzbriši